X



وظایف ساب پرتال

تعامل با شهروندان


همچنين در بخش هاي جانبي پرتال محله، بخش هايي چون فراخوان، معرفي محله ، ،خبر رسانی از رویدادها و عملکرد محله درب دوم و پيوندهاي مرتبط و لينك هاي ارتباط با قسمت هاي مختلف شهرداري و سایر ارگانها  براي شهروندان وجود دارد . 

برخي مشكلات شهري نظير ترافيك و آلودگي هوا و از اين دست كه از سويي باعث اتلاف وقت و هزينه هاي فراوان در حوزه شهروندي و از سوي ديگر باعث ايجاد تنش ها و مشكلات فراوان اجتماعي در شهر تهران شده اند، تنها با بهره گيري از امكانات فناوری اطلاعات و فناوري هاي اين چنين كاهش مي يابد. به همين دليل بايد در جهتي حركت كرد كه خدمات مختلف شهري را به در منازل شهروندان برساند تا نياز تردد آن ها در سطح شهر كاهش يافته و بالطبع از ميزان اثرات سوء ترافيك شهري و آلودگي هوا نيز كاسته شود. گزارش هايي كه در ادامه مي آيد نگاهي دارد به خدمات و اطلاعات الكترونيكي پرتال محله درب دوم كه در بخش هايي چون مديريت شهري، حمل و نقل و ترافيك، اطلاع رساني، سيستم هاي اطلاعات جغرافيايي، عوارض و شهرسازي تقسيم بندي شده و در اختيار شهروندان قرار گرفته است.